بهترین هتل های ترابزون

بهترین هتل های ترابزون

در بوکینگ آنلاین هتل های ترابزون ترکیه،  فقط با چند کلیک میتوانید وچر هتل را صادر و آنلاین دریافت کنید. در فیلتیرینگ سایت بر اساس تعداد روز، موقعیت هتل، قیمت، امکانات و خدمات در سایت سانی تور ، به راحتی سفری خاطره انگیز را داشته باشید.

بهترین هتل های ساحلی ترابزون

از نظر کاربران و مسافرین گیسوی خورشید در تورهای ترابزون، بصرفه ترین هتل ها برای ایرانی ها، هتل های نزدیک به ساحل با ویوی دریا و فضای سبز در لیست بهترین انتخابهاست. همچنین هتل های نزدیک به مراکز خرید هم نظر گردشگران ایرانی را به خود جلب کرده است. هتل های سه و چهار ستاره نزدیکی اوت لت جواهر و یا بازار بدستن با بیش از 5 هزار غرفه جذابیت های سفر را بیشتر می کند. هزینه ها و مدت اقامت در تورهای هوایی ترابزون باتومی  قابل مشاهده است.

هتل پنج ستاره ترابزون

در ترابزون چندین هتل لوکس و با کیفیت وجود دارد که بیشتر آن‌ها در نزدیکی مراکز گردشگری مهم ترابزون واقع شده‌اند. فاصله اکثر هتل های لوکس ترابزون با فرودگاه هم کم است و در صورت رزرو هتل ۵ ستاره ترابزون می‌توانید دسترسی خوبی به بسیاری از مراکز مهم شهر داشته باشید. اگر تمایل به اقامت در نزدیکی مراکز گردشگری ترابزون و به دنبال هتلی با امکانات کامل می‌گردید، برای رزرو به سراغ هتل‌های ۵ ستاره این شهر بروید. هتل های ۵ ستاره ترابزون نسبت به هتل‌هایی با تعداد ستاره کمتر، قیمت بالاتری دارند؛ ولی قیمت این هتل‌ها نسبت به برخی از هتل‌آپارتمان‌ها و ویلاهای لب ساحل کمتر است. قیمت هتل ۵ ستاره ترابزون برای یک شب در اتاق دو تخته حدودا ۶۳ تا ۱۳۳ دلار است.

بهترین هتل های ترابزون ترکیه

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب هتل مورد نظر است امکانات و قیمت است. هتل‌های شهر ترابزون دارای رنج قیمتی متفاوت همراه با امکانات مختلف هستند. می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و سایر موارد با خیال راحت سفر کنید. با وارد شدن به صفحه رزرو هتل در سایت ما تمامی هتل‌های موجود را مشاهده و هتل مورد نظرتان انتخاب کنید.

بهترین هتل های3 ستاره ترابزون

هتل های ۳ ستاره ترابزون اقامتگاه‌های تمیز و آرام هستند و امکاناتی مانند روم‌سرویس، اینترنت، اتاق بازی کودکان، اتاق‌های خانوادگی و پذیرش شبانه‌روزی ارائه می‌شود. اغلب هتل‌ های سه ستاره ترابزون در خیابان‌های پرجنب‌و‌جوش مرکز شهر و به جاذبه‌هایی مثل موزه ترابزون، قلعه ترابزون و میدان پارک نزدیک‌اند. قیمت هتل های سه ستاره ترابزون از شبی ۲۰ دلار و تا شبی ۱۱۰ دلار افزایش می‌یابد.

بهترین هتل های 4 ستاره ترابزون

منطقه اورتاحصار برای رزرو هتل های ۴ ستاره ترابزون بهتر است. هتل‌های این منطقه کنار سواحل و به مراکز گردشگری دسترسی دارند. برخی از این هتل‌ها نزدیک بناهای قرن سیزدهمی مثل موزه ایاصوفیه و برخی به مراکز جذاب بام ترابزون نزدیک هستند. مرکز شهر ترابزون منطقه شلوغ و علاوه بر مراکز گردشگری، ایستگاه‌های اتوبوس متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، به یکی از محبوب‌ترین مناطق برای گردشگران تبدیل شده است. هتل‌های چهار ستاره نزدیک دریاچه سارا انتخاب فوق العاده ای برای یک سفر آرام در اتاق‌های رو به دریاچه و تپه‌های سرسبز و خدماتی اسپا و باشگاه تناسب شما خواهند بود. قیمت یک شب اقامت در هتل‌های چهار ستاره این شهر بین ۲۷ تا ۵۰۰ دلار است.

راهنمای رزرو هتل ترابزون

حالا که ترابزون را به عنوان مقصد خود انتخاب کردید، کار مهم رزرو هوشمندانه محل اقامت است تا اقامتی آرام و خوشایند را داشته باشید. در ابتدا برای رزرو هتل مقصد خود را از لیست شهرها انتخاب و از بین لیست هتل‌های ترابزون گزینه دلخواه را انتخاب و نسبت به رزرو هتل اقدام بفرمایید.

 رزرو هتل نزدیک فرودگاه ترابزون

فرودگاه ترابزون در یکی از بهترین مناطق در ساحل دریای سیاه قرار گرفته و با رزرو هتل های نزدیک به فرودگاه ترابزون به سواحل، میدان اصلی شهر، مراکز گردشگری و مراکز خرید معروف ترابزون دسترسی دارید. قیمت هتل‌های نزدیک به فرودگاه ترابزون خیلی مقرون‌به‌صرفه هستند. برای یک شب اقامت در اتاق دو تخته بین ۲۲ تا 107 دلار است.

 بهترین زمان رزرو هتل در ترابزون

با توجه به معیارهای متفاوت، یکی از معیارهای مهم رزرو، توجه به شرایط آب و هوایی ترابزون است. آب و هوای ترابزون در اکثر فصول سال معتدل و بارانی است؛ به همین خاطر تعداد گردشگران این شهر در بهار تا اواسط تابستان به اوج خود می‌رسد و به دلیل تقاضای زیاد، قیمت هتل‌ها بالاتر می‌رود. اگر شما هم  تمایل دارید که در این شرایط آب و هوایی به ترابزون سفر کنید، بهترین زمان رزرو هتل برای شما حدود دو الی سه هفته پیش از سفر است.