مراکز خرید ترابزون

با خواندن راهنمای سفر در سایت سانی تور اطلاعات کامل و جامعی درباره شهر ترابزون و تورهای ترابزون ترکیه دریافت خواهید کرد. گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای ترابزون همانند مراکز گردشگری خالی از لطف نیست. مرکز خرید فروم، اوت لت جواهر، بازار روس ها، وارلی باش آتاپارک، سارای گوموش و میراپارک

در سفر به ترابزون، مراکز خرید همگی دارای فوت کورت، سینما، سالن بازی و سرگرمی، کافه و فروشگاه های برند و بین المللی است. قیمت ها مناسب و کیفیت اجناس متنوع است. در بازار روس ها غالبا روس ها صاحبان مغازه هستند و محصولات روسی در آنجا فراوان است. 

مرکز خرید فروم بزرگ‌ترین مرکز خرید ترابزون در شمال شهر که در لیست مکا‌های توریستی و تاریخی شهر که هر ساله کنسرت، فستیوال و فعالیت‌های ورزشی مختلفی انجام می‌شود. . فروم ترابزون در 4 طبقه، ۸ سالن با برندهای مشهور نایکی، آدیداس، کلمبیا، منگو، تامی، اسکچرز، رستوران‌های، فست‌فودهای بین‌المللی مک‌دونالد و برگر کینگ، کافه‌ها، هایپرمارکت میگروس، سالن تئاتر، زمین بازی بچه‌ها و مسجد. معماری این مرکز خرید دارای چراغ‌های سقفی آن که شبیه به فانوس دریایی بنا شده و نماد امواج پریشان دریا سیاه است. همچنین روی دیوار‌های آن اشعاری از بدری رحمی ایوبوغلو، معروف‌ترین شاعر‌ان ادبیات ترکی طراحی شده است.

مرکز خرید وارلیباش آتاپارک، مجموعه ای قدیمی‌تر و با سابقه‌تر، مقصد مناسب خرید با برندهای باکیفیت داخلی ترک، رستوران، کافه و سینما که حس رضایت را بهمراه دارد.  ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح الی 22:00 می باشد. مرکز خریدی با قیمت های مقرون بصرفه، دارای طبقه همکف و 3 طبقه بالای آن و همچنین 4 طبقه در زیر زمین

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مطلبی با موضوع بهترین هتل های ترابزون را در این سایت مطالعه نمایید.

مراکز خرید ترابزون

مراکز خرید ترابزون اوت لت جواهر در یومرا، ده کیلومتری شرق شهر و در مسیر جاده ترابزون به ریزه در سال 2011 افتتاح شد. از ساعت 10 صبح تا 10 شب با جنس و برندهای خوب پوما، ماوی، ال سی وایکیکی و کوتون با قیمت مناسب از مشتریان استقبال می‌کند. فودکورت و اماکن تفریحی، زمین بازی کودکان، کیف، کفش، لوازم خانگی و لباس در مجاورت هتل نووتل و پارک ددمان ترابزون  توانسته پای گردشگران را به این مجموعه باز کند.

سارای گوموش فروشگاهی برای فروش انواع محصولات نقره که سرای نقره از آن یاد می‌کنند. از سال 1979 در صنعت نقره فعالیت خود را آغاز و طراحی انواع اجناس نقره دوران عثمانی‌ها، نظر هر ببینده ای را به لحاظ زیبایی به خود جلب می‌کند. برای خرید سوغاتی هر خوش سلیقه ای این مرکز را میشناسد.

مرکز خرید میراپارک، نگین خیابان ساحل آکچادآباد ترابزون با 41 فروشگاه، 5 سالن سینما، کافی شاپ، زمین بازی کودکان، برند‌های ترک و بین‌المللی و یکی از شعبه‌های کارفور در میراپارک راه اندازی شده است.

بازار روس‌ها در میدان آتاتورک ترابزون که بنام آوروپا پازاری هم معروف است، با محصولات روسیه و محصولات خوب ترکیه در تنوع اجناس و قیمت بسیار مناسب لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *