هتل زورلو گراند ترابزون

امکانات هتل زورلو گراند ترابزون

قیمت

هتل زورلو گراند ترابزون

 هتل 5 ستاره بی نظیر زورلو گرند هر سلیقه ای را بخود جلب کرده و تبحر خاصی در بین هتل های ترابزون دارد. اتاق ها با وسایل چوبی و رنگهای گرم دکور شده اند. امکانات سلامتی و ورزشی هتل مانند مانیکور، آرایشگاه، استخر، خدمات ماساژ و مراقبت پوستی.  موقعیت هتل در کنار مراکز عمارت اتاتورک، ایاصوفیه، قلعه ترابزون و مرکز خرید واریلکباس راحتی را برای توریست ها دارد.

دسترسی به فرودگاه با استفاده از سرویس حمل و نقل، سرویس‌ خشکشویی، لباس شویی و اتو، بهره مندی از آسانسور برای دسترسی به طبقات بالا و استفاده از صندوق امانات مواردی هستند که با همکاری کارکنان مجرب هتل زورلو گرند ترابزون میسر می‌شوند. همچنین فضای مناسب برای اقامت معلولان، رزرو بلیط تورهای گردشی، تبدیل ارز و روم سرویس اشاره کرد. سرویس‌ها و خدمات با نهایت دقت و تمرکز تجربه شیرینی از اقامت را برایتان به ارمغان می‌آورند.

اقامت در هتل زورلو گرند ترابزون با یک سالن ورزشی بسیار شیک و مجهز، مرکز اسپا، خدمات مراقبتی و سلامتی مثل ماساژ، مانیکور، پدیکور و مراقبت موها و استخر سرپوشیده در ساعات گرم روز به محلی ایده آل برای شما تبدیل خواهد شد.

اتاق‌های هتل زورلو گرند ترابزون

اتاق‌های هتل زورلو گرند ترابزون برجسته‌ترین امتیاز هتل هستند. اتاق‌ها با اثاثیه چوبی و رنگ‌های بسیار گرم و دلنشین تزئین شده‌ و محیط آرامش‌بخشی دارند. تمامی اتاق‌های هتل دارای مینی بار، دستگاه‌های چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت رایگان هستند و امکان استفاده از یک حمام بهداشتی و تمیز را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.