هتل سیتی پورت ترابزون

امکانات هتل سیتی پورت ترابزون

قیمت

هتل سیتی پورت ترابزون

موقعیت بی نظیر این هتل سه ستاره تا منطقه تاریخی سلطان احمد فقط دو کیلومتر، تا ایستگاه قطار ینی کاپی 200 متر و 350 متر تا اسکله ینی کاپی. اتاق های نسبتا مدرن و مجهز به عایق صدا با بالکن های بزرگ با چشم انداز پانورما از دریای مرمره و مسجد آبی. صبحانه بصورت سلف سرویس بهمراه نوشیدنی های دلچسب ترکی و اسنک های خوشمزه سرو می شود. وعده های شام و نهار را می توانید به رستوران های اطراف هتل بروید که شامل غذاهای بین المللی و ترکی می باشند. پنجره هر 30 واحد این هتل رو به دریای سیاه یا شهر باز می‌شود. ظرفیت اتاق‌ها یک الی سه نفر و کف همه آن‌ها پارکت است. کارکنان هتل در بخش رستوران با انواع غذاهای گرم و سرد حلال از شما پذیرایی و حتی برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید از رستوران‌های اطراف هتل غذا سفارش دهید. اینترنت رایگان، برای مهمانان معلول امکاناتی مانند راهنمای صوتی، توالت مخصوص و دسترسی با ویلچر تعبیه شده تا اقامت آسوده‌تری را تجربه کنند. ترانسفر فرودگاهی ، اجاره خودرو، آسانسور، اتاق خانوادگی و پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سیتی پورت ترابزون

اتاق‌های موجود در داخل این هتل، اتاق سینگل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا و سوئیت کینگ با چشم‌انداز دریا. همه اتاق‌ها به‌طور روزانه نظافت و امکاناتی چون تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، وسایل شستشو و میز کار هستند.  جای وسایل گران‌بها و ارزشمندتان در گاوصندوق داخل اتاق‌ها امن است.

اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، پذیرش  ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس با هزینه مجزا، فکس، فتوکپی، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و اتاق چمدان در کنار پرسنل مسلط به زبان‌های عربی، یونانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آماده ارائه می باشند.

 

از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به کلاس‌ها و تورهای گردشگری برای بازدید از محل‌های تاریخی و دیدنی اشاره کرد.

 

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل سیتی پورت ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام، رستوران‌های نزدیک انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند. پس سفارش داده و داخل اتاقتان نوش جان کنید. بطری آب داخل اتاق ها رایگان است.

 

هیچ قانون کلی برای لغو رزرو هتل وجود ندارد. شرایط کنسل کردن با توجه به ستاره هتل، نوع اتاق و بازه زمانی سفر متفاوت است. دقت کنید در برخی هتل‌ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و شامل جریمه می‌شود. روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد. پس قبل از اقدام به رزرو، از قوانین کنسلی آگاه باشید.

 

از جاذبه های اطراف هتل سیتی پورت می توان از عمارت آتاتورک در 7.5 کیلومتری، موزه ایاصوفیه در 4.5 کیلومتری و صومعه سوملا در 47 کیلومتری هتل یاد کرد. فاصله تا قلعه ترابزون: ۱.۴ کیلومتر و فاصله تا مسجد و مقبره گل‌بهار خاتون: ۱.۵ کیلومتر .