هتل نووتل ترابزون

امکانات هتل نووتل ترابزون

قیمت

هتل نووتل ترابزون

 هتلی چهار ستاره، در بهترین منطقه ترابزون و فقط 8 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. رستوران های دنج و راحت در تراس رو به باغی سرسبز بهمراه غذاهای ترکی و بین المللی و نوشیدنی های گوارا، خدمات 24 ساعته پذیرش، استخر سروشیده، سونا، باشگاه، ماساژ، تبدیل ارز و خدمات کانسرینج، گاو صندوق و کمد محافظ لب تاپ. دلایل انتخاب این هتل از دید مسافران گیسوی خورشید، تمیزی هتل، قیمت مناسب، امکان رزرو آنلاین می باشد که پیشنهاد ما برای گردشگران به ترابزون است. این هتل ۵ طبقه با 200 واحد اقامتی که همگی عایق صوتی هستند. بعضی از اتاق‌ها بالکن با میز و صندلی و برخی دارای پنجره دوجداره که رو به شهر و دریا باز می‌شود.

هتل در مکانی آرام و مشرف به دریای سیاه، اقامتگاه‌های مدرنی را ارائه می‌کند که تنها 8 دقیقه با ماشین از مرکز شهر ترابزون فاصله دارد. این هتل در منطقه تفریحی ترابزون ترکیه، در چند قدمی ساحل خصوصی واقع شده که با ماشین در عرض 10 دقیقه به فرودگاه ترابزون می رسید.

این مجموعه دارای یک تراس با چشم‌انداز باغ است. در محیطی خانوادگی و آرام انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را میل کنید. می‌توانید از منوی غذاهای رژیمی نیز غذا سفارش دهید. در قسمت بار هتل  انواع نوشیدنی‌ها را میل و از فضای دنج و موسیقی لذت ببرید. هتل نووتل دارای دو استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت و پارکینگ رایگان، روم سرویس، خدمات خشکشویی و اتوکشی، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، تنیس و بیزینس سنتر اشاره کرد.

هزینه رزرو هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال فصل، تعداد همراهان شما و نوع اتاقی که برای اقامت انتخاب می‌کنید بر قیمت هتل نووتل تاثیرگذار هستند. برای اطلاع از قیمت هتل خارجی نووتل به سایت یا با کارشناسان گیسوی خورشید تماس بگیرید.

 قیمت هتل نووتل ترابزون

این هتل در محدوده متوسط و جزو هتل‌های میان‌رده محسوب می‌شود. با توجه به نوسان لیر و تغییر قیمت هتل‌ها در ایام و فصل‌های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل نووتل ترابزون می‌توانید با آژانس تماس بگیرید.