پاناگیا پریمیر ترابزون

امکانات هتل پاناگیا پریمیر ترابزون

قیمت

هتل پاناگیا پریمیر ترابزون

 هتلی ۵ ستاره در 7 طبقه با 156 اتاق که همگی عایق صوتی هستند در منطقه اورتاحیصار که در سال ۲۰۱۴ ساخته و در سال ۲۰۱۹ بازسازی شد. موزه ایاصوفیه ترابزون و عمارت آتاتورک جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند. برای خرید و رزرو تورهای گردشگری اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. امکانات واحدهای اقامتی این مجموعه شامل تلویزیون، اینترنت رایگان، بالکن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، یخچال یا مینی‌بار و حوله که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. فرودگاه ترابزون نیز با فاصله ۱۰٫۵ کیلومتری از هتل واقع شده است.
هتل پاناگیا پریمیر ترابزون امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، امکانات اسپا، مرکز تناسب اندام با مربی خصوصی، سونا و اجرای زنده موسیقی را فراهم کرده است. همچنین خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای‌فای، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوکشی، خدمات بیدارباش و اتاق خانوادگی نیز در تمام فضاهای عمومی هتل و اتاق‌ها در دسترس است.
  • در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
  • ساعت چک این هتل (check in) یا همان ساعت ورود به هتل، از ساعت 15 ظهر است
  • ساعت چک آوت هتل (check out) یا همان ساعت تحویل اتاق تا حدود 12 ظهر است.
  • امکان سرو صبحانه در اتاق مقدور می باشد.
  • تمامی پرسنل پذیرش مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی آماده کمک هستند.
  • تخت نوزاد با هزینه اضافی در دسترس است.
  • این هتل آسانسور ندارد.

اتاق‌های هتل و سوئیت پاناگیا ترابزون

اتاق‌های میهمان در این هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و صندوق امانات هستند. همه اتاق‌ها مجهز به هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد لباس و میز است. یک قهوه یا چای ساز و مینی بار در اتاق‌های میهمان ارائه شده تا در صورت تمایل صبحانه را در اتاق خود میل کنند.