غذاهای معروف و محلی ترابزون، انتخابی خوشمزه!

چه غذاهایی را در ترابزون تست کنیم؟

در سفر به ترابزون ترکیه، یکی از اصلی ترین جاذبه شهر، تنوع غذایی این شهر است. حالا که تور خود را رزرو و راهی ترابزون شده اید حتما به رستوران های محلی و سنتی این شهر سر بزنید.

 آنچوی: اگر اهل غذای دریایی هستید، این پیشنهاد را را رد نکنید. Anchovy

  بیت: جزو مهم ترین غذاهای محلی ترابزون است که با گوشت قیمه شده و کلم تهیه می شود.

پیده : نانی بی رقیب برای نان پیتزا. خمیر توخالی که داخل آن با سس چوجه فرنگی، گوشت، سوسیس، سبزیجات پخته و پنیر پر می شود.

موهالاما خوراکی خوشمزه غلیظ و کش دار همراه با کره و آرد ذرت که همراه با نان سرو می شود.

لاهماجون غذایی شبیه به پیتزا حاوی گوشت چرخ شده که در نان رول می شود و با آبلیمو و جعفری تزئین

صبحانه وعده مهم و شامل مواد سالم و خوشمزه ای است. سبزیجات، خیار، گوجه، فلفل، تخم مرغ، عسل بهمراه نان ذرت و نان حلقه ای سرو می شود. حدود قیمت برای یک صبحانه بین 20 تا 30 لیر است.

شما همراهان گرامی میتوانید مطلبی با موضوع بهترین هتل های ترابزون را در این سایت مطالعه نمایید.

غذاهای معروف و محلی ترابزون، انتخابی خوشمزه!

رستوران های ترابزون

در این بخش از مقاله به موضوع رستوران های ترابزون میپردازیم:

بهترین رستوران در ترابزون برای ایرانی ها کدام است ؟

قیمت غذا در ترکیه حدودا شبیه به ایران است. غذاهای خیابانی، فست فودها، رستوران ها گزینه های متفاوتی را برای گردشگران دارند و هر ذائقه ای را پوشش می دهد. دسته بندی رستوران ها در رستوران های ارزان، اقتصادی و لوکس می باشد. در مکان های تفریحی ترابزون تنوع رستوران ها بیشتر است. برای مثال یک وعده غذایی ساده در ترابزون از 50 لیر است و بسته به منطقه و رستوران بالاتر می رود. رستوران های ایرانی در ترابزون غذایی فوق العاده و لذیذ سرو می کنند. رستوران های که در سایت گیسوی خورشید طبق نظر کاربران در لیست بهترین ها قرار گرفته اند، رستوران جمیل اوستا در کنار دکور شیک و لوکس؛ غذاهای فوق العاده خوشمزه و مثال زدنی دارد. کوزو کباب، کوفته، انواع دسرها و دوغ های محلی زبان زد این رستوران است.

رستوران کالکان اوغلو که دومین مرکز غذایی شهر ترابزون است، بهترین وعده های غذایی را به خود اختصاص داده. غذاهای بین المللی با بالاترین کیفیت هر گردشگری را میتواند متقاعد کند.

رستوران و کافه کومارغلو در تورهای ترابزون ترکیه بالاترین پذیرش توریست را داشته و جز گرانترین رستوران ها می باشد که کیفیت و سرو آن شناخته شده است.

فست فودها و غذاهای خیابانی در ترابزون هم تجربه هیجان انگیزی برای گردشگران دارد که از طعم ها و مزه های متفاوت لذت ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *