پارک های آبی ترابزون

ترابزون محبوبیتش را مدیون طبیعت بکرش است که بی شک منشا آ دریای سیاه است. علاوه بر طبیعت زیبا، ترابزون جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد که نهایت لذت را می توان برد. ترابزون تفریحات و پارک‌های آبی نظیر پارک آبی دلیکتاش، دهکده تعطیلات دلیکتاش و تایلی ریزورت هتل را دارد که هر کدام از آن‌ها استخر و سرسره‌های آبی دارند.

اکوپارک ترابزون از جمله مکان های گشت و گذار که می توان یک روز کامل از امکاناتش  لذت برد. بهترین مکان برای گردش خانوادگی، ورزش در فضای باز و بازدید از حیات وحش که در منطقه نولو بشیرلی واقع شده است. اکوپارک از مشهورترین پارک های ترابزون که ۲۴ ساعته میزبان گردشگران است. مسیرهای متعدد و قابل توجه برای دوچرخه سواری تعبیه شده و می توان بدون نگرانی از برخورد با عابرین پیاده، از طبیعت آن پارک لذت برد. اکوپارک ترابزون چندین پل معلق دارد که لوکشین مناسبی برای گرفتن عکس های زیبا و به یادماندنی است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مطلبی با موضوع بهترین هتل های ترابزون را در این سایت مطالعه نمایید.

پارک های آبی ترابزون

اکوپارک یک باغ گیاه شناسی هم محسوب می شود. بهتر است اواخر زمستان تا اواخر بهار را برای بازدید از سرسبزی و طراوت این پارک انتخاب کنید. اکوپارک تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته باز و برای ورود به آن هزینه ای ندارد.

پارک آبی دیلک که محبوبیت بسیاری دارد، از مشهورترین پارک های آبی ترابزون است که با امکانات متعدد آن نیاز همه سلایق را برطرف کرده است. با خیال راحت روی صندلی ها دراز بکشید و از حمام آفتاب لذت ببرید. چندین سرسره مارپیچ، ، فضای بازی کودکان، سونا، جکوزی و باشگاه در پارک دیلک قرار دارد.  پارک آبی دیلک ترابزون همه روزه، غیر از تعطیلات هفتگی و رسمی از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۱:۰۰ میزبان گردشگران است. 

پارک آبی دیلک تاسی ترابزون از مقاصد گردشگری جدید شهر ترابزون که  بر پایه طبیعت و تفریحات ساحلی قرار گرفته و امکاناتی همچون استخر، جکوزی، سونا، باشگاه و استخر مخصوص کودکان مسافران عزیز از ۸:۰۰ تا ۲۱:۰۰ شب فراهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *