آبشار ماخونتسی

آبشار ماخونتسی این آبشار در فضای دنج و آرامش‌بخش، فارغ از هیاهوی شهر یک طبیعت‌گردی تمام عیار و دل‌چسب را تجربه کنید. آبشار ماخونتسی در آندارا، در دهکده ماخونستی محصولات طبیعی بینظیر و زیبایی‌های خیره کننده ای برای عکاسی دارد. در تابستان زیر آبشار فضای شنا کردن و اطراف آبشار روستای نزدیک شما را سرگرم می کند.

آبشار ماخونتستی در میان کوه های بلند و درختان نیرومند کوهستان آجارا، از زیباترین و سرسبزترین کوهستان های گرجستان و منطقه قفقاز که جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده تماشایی دارد. نسیم خنک آبشار با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. طوریکه روح و جسم انسان رو صفا می دهد. معمولاً مینی‌بوس‌ها در شهر باتومی روزانه در چند نوبت به این دهکده باصفا تردد می‌کنند.

آبشار ماخونتسی

جهت اطلاع در مورد تورهای ترابزون و باتومی با ما همراه باشید.

این منطقه محیطی زیبا، سرسبز، طبیعت بکر، آب تمیز و آبشاری بلند دارد که بسیاری از علاقمندان به جاذبه‌های طبیعی را بخود جلب می‌کند. علاوه ‌بر تماشای آبشار و شنا، کوهنوردی، رستوران های محبوب با انواع غذاهای محلی گرجی در اطراف این آبشار می باشند. بازدید از آبشار ماخونتستی و جاذبه‌های طبیعی اطراف آن هر فصلی از سال کاملا رایگان است. محصولات طبیعی محلی‌ مانند عسل، چرچخلا در بین بومیان محبوب است. مردم برای فرار از گرما به این منطقه خوش آب و هوا پناه می‌برند.

کمی آن طرف تر از آبشار ماخونتستی یک پل سنگی همنام آبشار که در زمان سلطنت ملک تامار ساخته شده است. کارگاه های شراب سازی خصوصی در دهکده کدا توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است.

جهت اطلاع از برج الفبا می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *