بزتپه

بزتپه یا همان بام ترابزون، منطقه تفریحی در سه کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر ترابزون، کلیسا و بناهای تاریخی لذتبخش زیادی برای بازدید گردشگران دارد.

 بزتپه یا کوه مینتریون، با منظره‌ دیدنی از شهر، غروب خورشید، هوای پاک، مکانی دنج و آرام بخش دور از هیاهوی شهر مورد توجه گردشگران است. تپه ای با ارتفاع ۳۰۰ متر گردشگران زیادی برای تماشای طلوع و غروب خورشید، صرف غذا و نوشیدنی و لذت بردن از طبیعت به این تپه می کشاند. برای رسیدن به این تپه تاکسی، ون، دوچرخه یا تله کابین در دسترس است. بازدید از این تپه، در تمام طول سال بخصوص فصل بهار و تابستان که هوا معتدل است فرصتی برای لذت از مناظر زیبای منطقه است. با استفاده از تله کابین میتوان تمام شهر و منظره دریای سیاه را از بالا رویت و عکس های یادگاری گرفت.

جهت اطلاع از تور های مختلف ترابزون و باتومی با ما همراه باشید.

بزتپه

بزتپه مکانی برای عشاق با نمایش منحصر به فرد چراغهای شهر در عصرها، عکاسی از منظره دریای سیاه یک شب عاشقانه و رویایی را در مقابل بادهای مرطوب و آرامش بخش رقم می زند. این تپه از حیث مذهبی هم اهمیت فراوان دارد. در اطراف آن چندین مسجد، کلیسا و 4 چشمه مقدس دیده می شود. صومعه داخل منطقه بزتپه، تاریخی ترین اثر با معماری خاص و منحصر به فرد که ارزش دیدن را دارد.

بالای تپه و قسمت مشرف به منظره شهر، کافه ها و رستوران ها در اکثر ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند. نشتسن در هوای عالی ترابزون همراه با چای و منظره بینظیر قابل توصیف نیست. غذاها و نوشیدنی های با کیفیت همراه با قیمت های مناسب ویژگی های قابل تجربه این کافه رستوران هاست.

اطلاع بیشتر در مورد غذاهای معروف و محلی ترابزون.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *