میدان پیازا باتومی

میدان پیازا باتومی پربازدیدترین مکان‌ گردشگری در نزدیکی سواحل دریای سیاه که در سال ۲۰۰۹ توسط معمار برجسته گرجستانی به سبک معماری ایتالیایی ساخته شد. مساحت این میدان بطور تقریبی ۵۷۰۰ مترمربع با موزاییک‌ هایی از جنس سنگ‌های مرغوب اروپا که یک شاهکار هنرمندانه محسوب می‌شود. تردد اهالی و گردشگران خارجی در کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیت، این میدان را به محلی منحصربه‌فرد و شلوغ تبدیل کرده است.

میدان پیازا باتومی محبوب ترین و شلوغ ترین میدان های باتومی که به شما حس و حالی شبیه به شهرهای اروپایی را می دهد و تماشای آن لذت وصف نشدنی بهمراه خواهد داشت. همانطور که از نامش مشخص است این میدان با سبک کاملا اروپایی و ایتالیایی که کمی با ساختارهای کشور گرجستان متفاوت می باشد. اما جالب است بدانید این میدان شگفت انگیز کلی مناظر و امکانات عالی را گرد خود جمع کرده است.

میدان پیازا باتومی

اطلاع از تور های ترابزون و باتومی.

در اطراف این میدان هتل، رستوران های متنوع، کلاب ها، بارها، کافه و مکان های تفریحی دارد که شبی فوق العاده را در کنار نوازندگان معروف جهان با جشن و پایکوبی سپری می کنید. پخش روزانه موسیقی زنده در این مکان شاد و جذاب با معماری بینظیر، موزایک کاری های جذاب و سنگ فرش خیابان ها نهایت لذت است. حتما نزدیک غروب در کافه‌های آن قهوه یا نوشیدنی تازه‌ ای در کنار دوستان و خانواده تان میل کنید. برای بازدید و تماشا میدان از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یعنی خطوط اتوبوس 10 تا 15 باتومی استفاده کنید تا براحتی به این میدان فوق العاده زیبا برسید.

مقاله مشابه درباره موزه ایاصوفیه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *